Sposoby płatności
Sposoby płatności w naszym sklepie
Składając zamówienie w naszym sklepie, masz do wyboru cztery możliwości zapłaty. Poniżej omówimy pokrótce każdą z oferowanych możliwości:
-
Przelew online – wybierając tę opcję, zapłacisz za swoje zamówienie najwygodniej, tzw. „szybkim przelewem”, co oznacza, że Twoje środki zostaną nam przekazane niemal od razu i będziemy mogli natychmiast zająć się realizacją Twojego zamówienia. Jest to rozwiązanie przez nas wysoce rekomendowane, zapewniające najkrótszy z możliwych czasów realizacji zamówienia. Jeśli tylko masz konto w jednym z popularnych banków, wybierz bez wahania tę niezawodną opcję, a następnie zaloguj się do systemu bankowości elektronicznej (właściwego dla Twojego banku) i postępuj zgodnie z dalszymi wskazówkami pojawiającymi się na ekranie.
-
Blik – jest systemem płatności mobilnych uruchomionym w lutym 2015 roku i za sprawą dużej wygody użytkowania cieszy się ogromną popularnością. Cały czas też rośnie liczba banków, które obsługują płatności mobilne typu Blik. Przypomnijmy, że takie transakcje realizowane są za pośrednictwem aplikacji bankowych, które pozwalają płacącemu uzyskać jednorazowy kod do potwierdzenia zgody na obciążenie swego konta. Każdy kod jednorazowy jest unikalną kombinacją 6 cyfr i jest ważny przez 2 minuty; po tym czasie aplikacja pobiera kolejny kod. Jeśli korzystasz z bezgotówkowych płatności prosto ze smartfona, znasz z pewnością te zasady i ucieszysz się, że nasz sklep również jest akceptantem transakcji Blik.
- Przelew zwykły – być może preferujesz konwencjonalne podejście do dokonywania płatności za zakupy w internecie i zwyczajnie wolisz przygotować tradycyjny „druczek” polecenia przelewu, który następnie można przedłożyć w okienku Poczty Polskiej lub innym punkcie świadczącym usługi płatności powierzonych. W takiej sytuacji forma płatności „Przelew zwykły” jest dla Ciebie! Uzyskasz dostęp do gotowego polecenia przelewu, wraz z wszystkimi danymi niezbędnymi do dokonania opłaty za składane zamówienie, jednakże czas realizacji takiego zamówienia może wydłużyć się o czas księgowania Twojej wpłaty. Dodatkowo taka forma płatności wiąże się z dodatkową prowizją naliczaną przez Pocztę Polską lub innego operatora płatności, z którego usług zdecydujesz się skorzystać na potrzeby realizacji przelewu zwykłego.
- Pobranie – to już ostatnia możliwość zapłaty za zamówienie składane w naszym sklepie, która wiąże się z koniecznością wniesienia odpowiedniej opłaty za zamawiany towar w momencie otrzymania przesyłki od przewoźnika. Rozwiązanie to ma szereg niedogodności, które sprowadzają się głównie do tego, że w momencie pojawienia się kuriera będziesz musiał mieć przygotowane środki w wysokości odpowiadającej wartości Twojego zamówienia. Dlatego, jeśli zamówienie ma dużą wartość, zdecydowanie rekomendujemy płatność za pośrednictwem opcji „Przelew online” lub „Blik”. Warto również zwrócić uwagę na fakt, że w dobie pandemii koronawirusa COVID-19 forma zapłaty „Pobranie” jest najmniej bezpieczna, gdyż wymaga kontaktu z banknotami i monteami – potencjanym źródłem wirusa(!), a także dłuższego kontaktu z samym kurierem, przy czym kurier nie zawsze ma możliwość wydania reszty, co oznacza, że albo będziesz musiał stracić jeszcze więcej czasu na poszukiwanie drobnych, albo dać kurierowi większy napiwek...